۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲

همزمان با تشكیل ستاد مركزی در تهران؛

ستادهای استانی هفته کتاب تشکیل می‌شود

ستادهای استانی هفته کتاب تشکیل می‌شود

ستادهای مركزی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران همزمان با تشكیل ستاد مركزی هفته كتاب در تهران تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اللهیاری فومنی، دبیر بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از تشکیل ستادهای استانی خبر داد و گفت: در این دوره از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دبیرخانه تمرکز بیشتری بر فعالیت‌های استانی خواهد داشت و ستادهای استانی این رویداد در استان‌ها و با محوریت استانداری و دبیری مدیر كل ارشاد استان‌ها تشکیل می‌شود.

به گفته وی، جلسات هفته كتاب در استان‌ها با همكاری استانداری‌ها و مدیریت مدیركل ادارات فرهنگ و ارشاد استان‌ها و با حضور سایر نهادهای دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینكه در بیست و یکمین دوره هفته کتاب ستادهای استانی فعال‌تر خواهند بود، اظهار کرد: امیدواریم شاهد برپایی هفته کتاب با هم‌افزایی، همدلی مناسب و هماهنگی در اجرای برنامه‌ها باشیم. سال گذشته نیز ستاد برگزاری هفته کتاب در 31 استان کشور تشکیل شد و شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع از سوی مراکز استانی بودیم. امسال نیز اخبار، رویدادها و فعالیت‌های هفته كتاب استان‌ها از طریق ستاد اطلاع رسانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیست و یکمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران آبان‌ماه سال جاری در سراسر كشور برگزار می‌شود.

کد خبر 2150779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha